Friday 18 November 2011

Rahsia no peribadi *____*


assalamualaikum,

_______________________________

formula..
campurkan TARIKH  LAHIR kamu
ex: 1.10.1987 :
then kowang tambahkan jew larw one by one..
1+1+0+1+9+8+7=27 (2+7=9 )
so no. private kowang 9 larw..
senang kan??
_______________________________


Nombor 1
Lambang  keunggulan dan kejaguhan! No. 1 merupakan makna kemakmuran,keutuhan diri,kekuatan,keberanian,dan kekuasaan.Rumah yang bernombor 1 sure akan makmur.Tetamu juga suka datang kerana suasana yang tenteram,damai dan tenang.Kalau owang yang bernaung di bwh no. ini dya seorang yang berani dan berwawasan jauh.Dya turut mempunyai pendirian yang kukuh dan memiliki kekuatan fizikal dan mental.

Nombor 2
Nombor ini bersifat kekeluargaan.Bg yang bernaung d'bwh no. ini kamu mempunyai semangat kekeluargaan dan juga ikatan hubungan yang sgt rapat.Keluarga adalah keutamaan dan kepentingan.No.2 juga dikaitkan sebagai tanda boros dan kuat berbelanja.Duit bkn mudah d'peroleh dan sikap b'jimat-cermat perlu bg kamu yang bernaung d'bwjh no. ini.

Nombor 3
Ia adalah rahsia akal,bijaksana,keceriaan,kesuburan,keseimbangan,pembalasan, dan penindasan.No. ini menjadikan kamu seorang yang pintar dan bijaksana.Boleh menjadi pencipta yang baik tapi bermula dgn kemusnahan.Setelah melalui beberapa kegagalan baru menikmati kejayaan.Ia juga mudah utk memiliki sesuatu kejayaan,benda,rumah,kereta atau apa shja but mudah pula melepaskannya.Sesiapa y b'naung d'bwh no ini juga pintar settlekan problem.

Nombor 4
Membawa simbol rupa bentuk,kesempurnaan,kemantapan kedudukan,kewangan dan kehidupan.Ia turut membawa lambang kekuasaan,kestabilan dan lengkap.Ia stabil dan xmudah digugat atau dipengaruhi.Pendek kata, mereka seorang yang tegas dan tidak mudah terpengaruh.Kekuatan mereka y no 4 ialah mampu melihat daya imaginasi.Ramai arkitek,jurutera, dan pereka-2 b'naung d bwh no ini.

Nombor 5
Ia adalah simbol kreatif,intelek,mampu mempengaruhi,pemikir,bijaksana,pengkritik,dan mempunyai tahap intelektual y tinggi.Kekuatan penaung no 5 adalah pda kata-2.Mereka mampu mempengaruhi org laen membuat keputusan dan seorang perayu yang cekal.Mereka juga seorang y pandai memujuk.

Nombor 6
Kalau no peribadi kamu 6,kamu suka meramal dan boleh meramal dgn tepat.Hati kamu seperti tahu apa y benar dan kamu juga sering mengikut kata hati.Pendek kata kamu adalah seorang y mulut masin.Kamu juga seorang yang suka berangan dan agak keras kepala.Jaga-2 dlm pergaulan kerna kamu seorang y sgt baek hingga tdk sedar ada y sedang pijak kepala.

Nombor 7
Lambang perlindungan.Inilah no paling baik.Ia juga lambang pembalasan,pemerintah,pelindung.Ia juga bersifat melindungi dan mampu memerintah dgn baek.Kamu sebenarnya seorang y cukup ambil berat tentang bnda-2 remeh dgn terperinci.Kamu juga seorang yang pembersih,suka kedamaian dan penegak keadilan.Kepada yang selama ini suka ambil kesempatan,tunjukan siapa diri kamu yang sebenar.

Nombor 8
Simbol kekayaan!Ia mendorong kearah menjadi semakin kaya dan juga masa hadapan yang cerah.Bagi kamu yang bernaung d'bwh nombor ini,kamu seebenarnya seorang yang cukup murah haty,dan suka membantu orang laen.Kamu juga bekerja dengan kuat untuk memastikan kamu dapat apa yang dihajati.Kamu juga seorang yang kuat mendesak dan suka memaksa orang laen.Sikap kurang sabar kamu juga perlu dibendung.

Nombor 9
Nombor ini lambang kebenaran.Ia juga lambang tenaga yang kuat.Sebab itulah ia menjadi simbol perjuangan,kepahlawanan,peperangan,dan pertikaian.Mereka yang bernaung d'bwhnya mudah terlanjur dlm perbuatan dan percakapan atau suka lepas cakap.But, don't worry even mudah terlanjur tetapi kamu seorang yang cukup sempurna dalam hal ilmu keduniaan.Kamu boleh dikatakan sebagai sumber maklumat pada kawan-2..

ok try aw..saja hanya tuk suka-2..
:))) bye..

^__________________^


thankz sudi baca ! like kalau suka ! :)

No comments:

Post a Comment